Satın aldığınız ürün ile ilgili Teknik destek veya satış personeli tarafından çözülemeyen bir sorununuz varsa, ürün iade talebinde bulunabilirsiniz. İlk adım olarak ürün iade formunu doldurunuz.

Bu form tam olarak doldurulmalıdır. En kısa sürede cevap verilecektir.

Ürünleri orjinal ambalajında geri gönderiniz. Yetersiz paketleme ile zarar görmüş ürünleri ürün iade talepleriniz olumsuz sonuçlanabilir. Taşıma sırasında zarar görmesini önlemek için lütfen dış koruyucu kutu kullanın. Yiyecek, içecek ve yazılım ürünlerinin ürün iadesi kabul edilmemektedir.

Bir ürünün iade edilebilmesi genel olarak aşağıdaki şartlara bağlıdır:

1.Satın aldığınız ürünleri tahrip etmeden, kullanmadan ve ürünün tekrar satılabilirliğini bozmadan, teslim tarihinden itibaren üç (3) günlük süre içinde neden belirterek iade edebilirsiniz.
2.Kullanılmış, ambalajı açılmış, tahrip edilmiş vb. şekildeki ürünler iade edilemez.
3.Orijinal ambalaja sahip ürünlerin iadesi, orijinal ambalaj ile yapılmalıdır.

4.Üründe ve ambalajında herhangi bir yazı yazma, açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma vb. durumlar tespit edildiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi durumunda, ürün iade alınmaz ve bedeli iade edilmez.
5.İade şartlarına uygun durumlarda yapılan gönderimlerde taşıma masrafı müşteri tarafından ödenecektir.
6.İadesi yapılacak olan ürünler, tarafımızdan gönderilmiş olan siparişinizi size gönderdiği kargo şirketleri tarafından bize ulaştırılmalıdır. Hasarlı ve arızalı ürünler, teslimat tarihinden sonra ilk 3 gün içerisinde elimize geçtiği taktirde ulaşım masrafı tarafımızdan karşılanacaktır. Aksi taktirde ulaşım masrafı müşterimize aittir.